Rugrats: Adventures in Gameland
When Tommy, Chuckie, Phil and Lil see a commercial for the new Reptar video game, they pretend that they're in a video game of their own! Toggle between beautiful 8-bit and HD art, select your favorite baby and play solo or co-op in Rugrats: Adventures in Gameland, a neo-retro platformer.