Emergency Call - The Attack Squad
Take on the role of the attack squad, explore the scene and work through the challenges in a reasonable way. The unclear damage situation at the beginning of every scene, whether it is fires, rescue of people or technical assistance requires your attention. Keep in mind that the choice of the right tools is just as important as a reasonable tactical order you have to decide on, when exploring and working through the operations.