ZombFarm
Engage in rewarding life sim elements and farming mini games while avoiding the undead that roam the nearby woods! Congratulations, you’ve been hired to work on a farm! Bright days filled with honest and rewarding work lie ahead. As you grind your way through the week, you’ll feed and water the livestock, clean the dog and horses, pick ticks off the sheep, plant new crops, milk the cows, go fishing and much more! Each activity features a mini-game to keep your farmwork varied and engaging… But something is amiss. Collecting valuable resources in the nearby forest comes with its own unique dangers as zombies roam the woods and will take any opportunity to make you their next meal! ZombFarm is a life sim with an undead twist, presented in top-down pixel art style. Can you turn the farm around and turn it into a flourishing success while braving the zombie threat of the dark forest?