The Sexy Brutale
The Sexy Brutale is a 3D Puzzle & Adventure game, developed by Cavalier Game Studios and Tequila Works, a never-ending masked ball featuring intrigue, murder and the quite possibly occult. Players must unveil the secrets of The Sexy Brutale casino mansion and its inhabitants, as they relive the same mysterious and murderous masked ball. As the story unfolds in real-time, the player must find answers to every enigma and end the loop, to save all guests’ lives as well as his own.