Ori and the Blind Forest
Get the original Ori and the Blind Forest for free with the purchase of Ori and the Blind Forest: Definitive Edition! The forest of Nibel is dying. After a powerful storm sets a series of devastating events in motion, an unlikely hero must journey to find his courage and confront a dark nemesis to save his home. “Ori and the Blind Forest” tells the tale of a young orphan destined for heroics, through a visually stunning action-platformer crafted by Moon Studios for the Xbox One. Featuring hand-painted artwork, meticulously animated character performance, and a fully orchestrated score, “Ori and the Blind Forest” explores a deeply emotional story about love and sacrifice, and the hope that exists in us all.