Vostok Inc.
The Wolf of Wall Street... with lasers You’re the newly appointed CEO of Vostok Inc. As a greedy, space-capitalist your ultimate goal is to get filthy, stinking, rich! First you’ll need to raise some start-up capital by twin-stick blasting enemies, asteroids and anything else that gets in your way. Once you’ve collected enough moolah it’s time to land on planets and start mining, terraforming and colonising. Use that extra moolah to upgrade your ship, craft weapons and build more planetside business enterprises to rake make even more moolah! With your pockets overflowing, you’ll be able to expand beyond our solar system, across more than 40 planets, recruiting managers, playing awesome retro inspired mini-games, fighting evil bosses and listening to a thumping customisable synth soundtrack along the way, all the while letting the (you guessed it!) MOOOLAHHH!!! roll in. Vostok Inc. … Live rich and be prosperous!