Four Sided Fantasy
Four Sided Fantasy is a puzzle-platformer where you constantly break the rules of the screen. In this world, you can wrap the screen at any time, so that you emerge from the left when exiting right, and falling down a pit turns into falling from the ceiling. Each new season in the game brings a new twist to screen wrap. Just as you think you’ve mastered a screen wrap mechanic, the world will change its rules and present a new way for you to look at the confines of your screen.