In Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition experience the final chapter of Lara’s origin as she is forged into the Tomb Raider she is destined to be. Combining the base game, all seven DLC challenge tombs, as well as all downloadable weapons, outfits, and skills, Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition is the ultimate way to experience Lara’s defining moment.