Dragon's Dogma: Dark Arisen
The critically acclaimed action-RPG Dragon’s Dogma: Dark Arisen combines exhilarating and deep combat with the freedom to explore the huge open world of Gransys in 1080p HD graphics. Choose between nine different classes and embark on your own adventure along with three AI companions, known as Pawns. Use the deep combat system to wield devastating skills and magicks to take on fabled monsters or climb onto them for an up close and personal attack! All previously released paid DLC is included, making this the ultimate version of Dragon’s Dogma: Dark Arisen.