Boxes: Lost Fragments Demo
As a legendary thief, your next assignment lures you into a grand and lavish mansion. There you find a series of puzzle boxes, designed for an unknown purpose. Suddenly, you realize that this is no ordinary building and that you are no longer in control of what is unfolding, and perhaps never were. What should have been a quick in-and-out, turns into your own harrowing struggle for freedom and answers. Inspired by the cryptic atmosphere, intricate machinery, and smooth controls of the best room escape games, we have created a diverse set of original puzzle levels that will test your resolve and skills to navigate this mysterious and compelling journey. Each level is beautiful, unique, and a true delight to explore and figure out.