Outbreak: Cypress Reel Ticket Collection
Experience cutting edge online co-op survival horror in Outbreak: Shades of Horror, including the brand new Dinobreak Crossover Character Pack DLC featuring series favorites Mary and F.S.G. as playable characters for the first time, then jump backwards in time in the series to relive all of the fears and frights again in this terrifying collection! Return to the arcade in Railbreak, an on-rails lightgun-inspired insane shooter with semi-procedurally generated gameplay, absurd protagonists, and all the blood and gore you expect from the '90s! Then jump into What Lydia Knows, the prequel visual novel to Outbreak: Shades of Horror, and experience the final investigation of Lydia Daniels before the outbreak overtakes Cypress Ridge. In the retro-inspired Dinobreak, dinosaurs have returned with classic fixed camera survival horror gameplay, and all the trappings you remember from decades ago. This collection will draw you back to the world of survival horror... can you survive?