MUSYNX Deluxe Edition
Dive into breathtaking visuals and incredible music with MUSYNX, a new rhythm based music game. Are you a beginner? No problem! MUSYNX is easy to pick up and will have you playing right away! Want more of a challenge? We got you covered! Musynx comes with tons of customization options! Scale up the difficulty to give yourself a challenge and even change the speed settings! Do you have what it takes to master MUSYNX? Deluxe Edition includes all 6 DLCs and future update songs!