Duck Detective: The Secret Salami
SOLVING CRIME IS NO WALK IN THE POND. Aggretsuko meets Return of the Obra Dinn in Duck Detective, a cozy mystery game about a down-on-his-luck duck searching for answers in a sinister sausage-based conspiracy. THIS MIGHT RUFFLE SOME FEATHERS. Join the Duck Detective on his latest, greatest case: Inspect and interview suspects to learn their hidden secrets, then use the information you've gathered (plus your own de-duck-tive reasoning) to locate the suspect and bust the case wide open!