STONKS-9800: Stock Market Simulator (Demo)
Make your fortune in the high-stakes world of the Japanese stock market with STONKS-9800. As a businessman in the 80s & 90s, you'll buy & sell stocks, manage your finances, & watch your profits grow. But beware - your actions will have consequences on the market. Can you rise to the top?