Teenage Mutant Ninja Turtles: Tactical Takedown
Teenage Mutant Ninja Turtles: Tactical Takedown is the first-ever turn-based TMNT video game. Inspired by the classic cartoon, you'll experience a bold new approach to the world of the Teenage Mutant Ninja Turtles! Splinter and Shredder are dead, and as the Turtles approach adulthood, they're not just growing up... they're growing apart. Battle the Foot Clan as a powerful new leader takes control in action-packed campaigns that showcase each Turtle individually. Carve through enemies in 20 constantly-mutating levels that grow, shrink, and add new threats with each turn, inspired by classic TMNT games! Rack up points for high scores while experiencing a powerful original Teenage Mutant Ninja Turtles story from acclaimed indie studio Strange Scaffold. This is the next step for Michelangelo, Donatello, Leonardo, and Raphael--and you can experience it with flying, slashing figurines in graphic novel-inspired splendor.