Halo: Spartan Strike
Halo: Spartan Strike makes you a new Spartan recruit battling evil forces in this touch-based top-down shooter. Be the Spartan and deny your foes the conquest of Earth. Encounter Promethean and Covenant enemies in 30 thrilling missions through jungles and cities as you seek to thwart plans to make Earth their next conquest. It’s time to challenge your enemies. Strike Fast. Be a Spartan!