Halo: Spartan Assault
Halo: Spartan Assault brings the excitement of Halo combat to touch-based devices for the very first time. Battle your way through 30 action-packed missions against the Covenant as you explore the origin of the Spartan Ops program and Halo 4's Spartan Commander, Sarah Palmer. Earn Xbox achievements, complete mission and weekly challenges, unlock new customizations for your Halo 4 career, and compete against your friends for the top scores in the leaderboards. It's time to join the assault, Spartan! *Halo Spartan Assault requires users to sign into Xbox with a Microsoft account to play.