Verho - Curse of Faces
The Curse of Faces - where revealing one's face means instant death – has befallen the world. Humanity was brought close to the brink. After 264 years of "the Era of Solitude", a symbol of safety appeared – Masks. While the origins of the curse are still shrouded in mystery, many travelers still venture to the source of this curse in an attempt to reveal its secrets. Will you strive to lift the curse from the world, or will you harness its power for your own ends? The choice is yours.