Xeno Crisis
Xeno Crisis is an arena shooter in which one or two players take control of battle-hardened marines embarking on a deadly mission to confront an alien menace and get home alive! Run and gun your way through thousands of adversaries as you explore the devastated research outpost, searching for survivors, and ultimately facing the origin of the outpost's demise. Outpost 88 is divided into seven distinct areas, each being randomly generated with each play, meaning that your strategy must evolve on the fly if you're to succeed in your mission. Collect dog-tags from vanquished enemies to upgrade your equipment between areas and look out for special weapons which will give you a momentary advantage.