over the hill
EXPLORE TOGETHER Take to the trails solo or with up to three friends. Travel through varied landscapes inspired by real-world locations, tackle challenging terrain, and use planks, winches, and other equipment to overcome whatever stands in your way. DISCOVER THE WILDERNESS Uncover remote cabins, scenic viewpoints, natural landmarks, fallen meteorites, and portals to new areas. Dynamic weather and changing conditions make every journey different, while native wildlife offers plenty to discover and photograph. TAKE THE SCENIC ROUTE Upgrade and customize your vehicle, find your own path, and enjoy the drive. There is no need to rush, the journey is yours to shape.