TIC-TAC: Twelve o'clock
TIC-TAC: Twelve o'clock s an action-horror game with survival elements. Monitor corridors and rooms through surveillance cameras to counter vengeful ghosts. Keep the lights on, the generator charged, and fuses replaced… and don’t get caught! After several students mysteriously disappeared, the police abruptly shut down Bluebird High School, offering no explanation. Confused and determined, four friends set out to uncover the truth on their own. One of them sneaks into the school, heading for the security room to search for evidence. Lost in the search, they don’t notice the clock strike midnight and that’s when the horrors begin. The corridors twist with terrifying paranormal phenomena, and vengeful spirits, furious over their deaths, emerge to punish anyone who dares trespass. USE THE SURVEILLANCE CAMERAS Throughout the night you'll be required to use surveillance cameras to monitor corridors and rooms around you. Spot every threat to survive the night, and remember: sometimes the smallest detail is what keeps you alive. WATCH. LISTEN. SURVIVE. Every danger you encounter has its own behavior, and its own weakness to exploit. Learning how to counter them is the only way to hold the night. But ghosts aren’t the only danger. Keep your eyes on the cameras, and your ears open to the darkness it's your chance to see the sun rise again. KEEP THE GENERATOR CHARGED Roller shutters, cameras, and lights all rely on electricity to function. Keep the power running, restore fuses when needed, and stay alert or the night will turn against you.