Fractured Blooms
Inspired by a true story. Restore your neglected house to its former glory by growing crops, cooking delicious meals, learning new recipes, and taking care of its inhabitants in this psychological life sim! Play as Angie, a girl who finds herself stuck in a time loop and a world that is soft and still. Every loop is a strategic game of resource management and discovery. Plan each day carefully to manage your food and stamina. Only by mastering your routine and finding ways around challenging tasks can you dig deeper into the blessed reality around you. Something will shift with each new day. You’ll begin to notice. You’ll begin to remember. You’ll begin to see. You’ll begin to feel. Your actions matter, your actions always matter, and the cycle always remembers. Plant them, Raise them, Pick them, Cleanse them, Plant them, Break them, Stain them, Save them, Blood as thin as glass.