NO LAW
NO LAW is an immersive open world with a rich story and memorable characters, set in a cyber-noire city nestled near the sea. You’ll take on the role of Grey Harker, an ex-military veteran who left his war-torn life behind for a much more peaceful existence tending his plants. He no longer looks for trouble, but trouble always comes knocking. Time to settle accounts. Lean on your black-ops instincts and custom iron. Your training is the edge and your hardware the verdict. No matter the cost, take back what is yours.