Terrible Lizards
YOU SHOULD NOT BE HERE Something is very wrong at Dalton’s Dinos, the once must-see Route 66 roadside attraction baking under the New Mexico sun. The staff have vanished, but a mysterious voice on the telephone you find in the attraction begs you for help to find a missing child. You’d leave… if your car hadn’t died miles from anywhere. It’s 1992. No cell phones. No rideshares. No help coming, and you’ll soon find that you are not alone inside the attraction. You’ll encounter monstrous creatures that will hunt, chase, and torment you. Take a moment to catch your breath, it may be your last. RUN. CLIMB. SURVIVE. Terrible Lizards blends horror with first‑person parkour, creating a relentless chase experience that feels intuitive to learn and has a lot to master. You’ll be hunted by creatures that stalk the abandoned dino depot. They shamble and charge toward you, forcing you to run, jump, climb, wall run, bounce, and slide to survive. There are no weapons except your wits. FEATURES - Horror Meets Parkour: Outrun unstoppable creatures using fluid, momentum‑driven movement. - A Mystery Buried: Explore this crumbling roadside attraction and discover the nightmares below it. - No Weapons: Outsmart and outmaneuver your pursuers, combat is not an option. - Environmental Storytelling: Collect tapes, notes, and recordings to uncover the truth behind Dalton’s Dinos.