Panzer Paladin
Hop in the Paladin power armor, seize melee weapons from the demonic invaders and give them a taste of their own medicine! The sight of giant swords blazing through the night sky might be hair-raising, but stand your ground! The sinister Ravenous and his legions of brutal demons are poised for battle. Even all the armies of the world can’t stop them, but humanity has one final ace in the hole: a cutting edge power armor called Paladin. It's now up to the strong-willed android named Flame to become a Squire, take control of the Paladin and track down all Weapon Keepers and their diabolical leader. The showdown between mankind’s highest technological prowesses and the powerful forces of the occult has begun! Seize weapons from the denizens of the Netherworld and dish out a taste of their own medicine! Show them the power of cutting edge technology combined with swordsmanship. Slash, bash and thrust your way through a series of mind-blowing levels located around the world, all of it rendered in glorious 8-bit graphics! Hop in your Panzer Paladin and take up arms!