Resident Evil Veronica
Resident Evil Veronica is a remake of 2000's Resident Evil Code: Veronica. This new title preserves the essence of the original game, while introducing modernized gameplay, a reimagined storyline, and vividly detailed graphics. In 2027, madness and intrigue, love and hate all combine to create a chilling new entry in survival horror. Note: this content has not yet been age-rated. Age ratings information will be published at a later date. STORY 3 months have passed since the biological disaster in Raccoon City. Claire Redfield, having survived along with Leon S. Kennedy and Sherry Birkin, travels to France in search of her brother, Chris Redfield. However, what awaits her is not a reunion with her brother, but the Umbrella special forces unit responsible for the incident. They capture Claire and transport her to a mysterious island. Now Claire must make a desperate attempt to escape the remote Rockfort Island which, due to another biological disaster, has transformed into a living hellscape of survival horror.