Barbarian Saga: The Beastmaster
After the brief peace after the Portal Wars that devastated the country, new winds of war threaten its inhabitants when the new king of Imperia together with the Holy Kingdom have started a war against non-humans, using the services of one of the last magicians of Arborea: Trece XIII and his generals, it is the moment of prophecy, a chosen one will unite Men and beasts to bring peace, Welcome to the world of Arborea, welcome to Barbarian Saga: The Beastmaster. Be the hero that Arborea needs… or put an end to centuries of wars… Barbarian Saga: The Beastmaster will transport you to a future land of magic and sword, make your way through this action Metroidvania and discover with your Heart-Eater sword an epic outcome in a decadent world where they want to eradicate all non-human creatures.