Cloudheim
Ragnarok shattered the world, the gods have chosen you to shape the next one. Cloudheim is a 1-4 player action adventure that blends crafting with chaotic physics-based combat. Awaken forgotten deities, drive back corruption, and upgrade your shop in the sky to bring harmony to a broken realm. Rally your friends for spectacular, combo-driven combat in the destructible world of Cloudheim, where the ancient beings lie dormant and corruption spreads. Harness powerful abilities and craft ever-evolving weapons to unlock new skills and devastating combos. Explore mysterious islands and shifting dungeons from your flying turtle base, Odin Shell. Play solo or in up to 4-player online co-op with a colorful cast of characters and creatures to guide your journey. Cloudheim blends fast-paced action and dynamic crafting as you dive into a colorful fantasy realm waiting to be transformed. Master the Chaos: Unleash mayhem in a reactive, breakable world. Chain powerful abilities together and coordinate devastating team combos to crush your enemies. Tear down pillars onto the monsters around you, lasso enemies into tornadoes, shoot Greebles out of cannons, or kick exploding barrels into the fray. Rise Together: Join forces with up to three friends in online co-op. Share every weapon and ability you unlock as you grow stronger together and discover new playable characters. Forge Infinite Possibilities: Build your workshop on Odin Shell, a massive, ancient turtle who has summoned you to restore the world. With visual crafting, you'll never have to wait for a friend in a menu. Create a massive array of weapons, gear, and powerful abilities that you can use in battle — or sell them to fund your journey. Someday, you might even forge new worlds… Run a Fantasy Shop: Grow your humble shop into a bustling destination for customers from all over the realm. Keep your shelves stocked and fulfill requests as you expand your offerings and build up your reputation as the most profitable (and only) store in the skies. Team Up with Fantastic Creatures: Adorable Blins that help around and Gnasher — with an endless void of a stomach — are here to help you on your adventures. The skies are wild, but you don’t have to face them alone. Explore an Untamed World: Adventure across diverse islands and ever-changing dungeons filled with challenging enemies, puzzles, and valuable loot waiting to be discovered. From the icy tombs of Frostvaldr to the volcanic challenges of Pyregard, Cloudheim holds powerful secrets, challenges, and ancient gods waiting to be awoken.