Severed Steel
Severed Steel is a single-player FPS featuring a fluid stunt system, destructible voxel environments, loads of bullet time, and a unique one-armed protagonist. It's you, your trigger finger, and a steel-toed boot against a superstructure full of bad guys. Chain together wall runs, dives, flips, and slides to take every last enemy down.