Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
Publishers of games you launch receive access to your XBOX profile information and associated data while you play.
Enjoy the ultimate military shooter experience set in a massive, dangerous, and responsive open world. NEW MISSION IN THE WILDLANDS: LAST RITES Return to a darker Bolivia to hunt La Llorona in a tense free new mission. Experience enhanced gameplay with 60FPS, 4K graphics, quality-of-life updates, new cosmetics, and more! TAKE DOWN THE CARTEL In a near future, Bolivia has fallen into the hands of a merciless drug cartel. Lead your team of elite soldiers and coordinate raids. Pilot drones and helicopters and drive the wildest vehicles on and off-road as you scour the breathtaking landscapes of Bolivia. CUSTOMIZE YOUR GHOST AND VEHICLES Create your Ghost from scratch and customize your weapons and gear from a library of thousands of different combinations including tactical paint jobs, sleeve tattoos, backpack patches, helmets, and more. Travel in the air and at sea with over 60 different vehicles. TEAM UP WITH FRIENDS Create a team of up to 3 friends. You can also play PvP in 4v4 class-based, tactical fights: Ghost War. DISCOVER OR REDISCOVER THIS CLASSIC, NOW IN 60 FPS.