Fourleaf Fields
Grow Your Tiny Farm Shoot huge water drops to water your crops, slice enormous carrots and pumpkins into pieces to harvest them, and care for your farm animals - moths, bees, butterflies and ladybugs🐞 Farming has never felt so fresh from this new, tiny perspective! Build Relationships & Grow the Town Connect with charming neighbors, spark heartwarming events, and even help lonely hearts find each other. As your bonds deepen, raise the Town Rank to unlock new shops, upgrades, and breathe more life into the village 🌿 Uncover Secrets Through Gossips Collect stories, connect the dots, and uncover the hidden secrets of your neighbors and the town’s mysterious past through the unique Gossip System - a tech tree fueled by hearsay 🐦 Explore a Giant World Roam forests, mountains, and everyday human items that feel enormous when you’re bug-sized - from towering boots to oversized teacups! Play Solo or With Friends Enjoy cozy adventures solo or with up to 4 players in a world of farming, exploration, and discovery!