HYPERWIRED
SURVIVE THE VOID, TETHERED TO A CABLE Space has plunged into darkness. You are the last spark. HYPERWIRED is a frenetic 2D pixel-art roguelike shooter where your own life-support system is your greatest limitation. Pilot through procedurally generated sectors, dodge bullet-hell chaos, and face colossal bosses. But remember: your energy is finite. To survive, you’ll have to plug in. - PLUG AND SHOOT - THE TETHER MECHANIC A unique twist on the genre. The moment you plug in, you are tethered. You must balance the safety of recharging with the danger of limited movement. Positioning is everything: recharge your energy, but beware—your range depends on the length of your cable. Do you have what it takes to fight while tied down? - FIGHT - 10+ UNIQUE SHIPS WITH DISTINCT PLAYSTYLES Choose from more than 10 unique ships, each with its own playstyle. Blast enemies with Mega-Lasers, recruit rescued ships to fight by your side, or specialize in stealth. Destroy stages, defeat waves of enemies, and clear the sector to travel to the next galaxy. ELITE BOSS BATTLES Every galaxy culminates in a pure test of skill. Adapt your strategy to take down massive, screen-filling bosses that stand between you and survival. RALENTIZA EL TIEMPO BREAK THE RULES Dodging bullets and navigating tight corridors can be overwhelming. That’s why your ship is equipped with a futuristic slow-motion system. Dodge the impossible and turn the tide of battle in seconds. Better yet, it recharges by absorbing the energy of fallen enemies. - UPGRADE - AN UNLIMITED ARSENAL Build your ultimate war machine. Collect batteries to unlock over 250 bullet modifier combinations. Earn chips for temporary upgrades. Choose from more than 40 permanent upgrades to optimize recharge times, boost firepower, or extend your cable length. Don’t just survive the breach. Master it. Play HYPERWIRED.