K-pop Idol Stories: Road to Debut
Rise to the top of the K-pop charts, become the next sensation, and earn the love of fans. Lead your group to stand out and conquer the hyper-competitive music scene. In this one-of-a-kind idol life simulator, step into the shoes of a powerful manager and shape your girl group’s destiny on their journey to the Hall of Fame. As manager, it’s your job to recruit the right talent to fit your vision and plan their weekly schedules. Balance work, training, and rest to keep your idols motivated and healthy, but beware: stamina and funds are limited, and poor management could spell disaster. Your decisions extend far beyond logistics. The relationships you build and the choices you make will define your group’s future. Whether you’re offering unconditional support, navigating rivalries, or representing your group in the public eye, every action has consequences. Randomized events mirror the unpredictable challenges of the real K-pop industry, testing your judgment at every turn. Your ultimate goal? Debut. Along the way, your trainees will face off against rivals in thrilling, RPG-style battles that will prove whether they have what it takes to shine. Once your group is ready, you’ll choose their signature look, define their fan club identity, and produce a debut album that captures their essence. The path is tough, but the Road to Debut is where every dream begins, and every step tells a story worth remembering.