Arkheron
Arkheron is a fast-paced PvP where items you loot define who you become. Teams of 3 scavenge Relics through looting and defeating monsters as you climb a dark, haunted Tower, build your playstyle on the fly, and outplay rival teams floor by floor for the right to ascend. What you carry defines everything.