Greak 2: Alliance of the Storms
Embark on a hand-drawn cooperative metroidvania adventure, playable solo, in local co-op, or online, continuing the story of the award-winning Greak: Memories of Azur. Having escaped their homeland, Greak and Adara arrive in the unexplored land of Synoraz. But when the ruthless Ilikun sorcerer splits them into parallel dimensions, the siblings must work together to complete their mission and find their way back to the Courines. With danger lurking across realities, they must harness their synergetic abilities, explore interconnected worlds, and overcome magic-infused, straw-made creatures. As they navigate Synoraz, Greak and Adara discover the legendary Storm Eagles, an ancient species on the brink of extinction. Earn their trust, help these mythical beings, and race to save the last Storm Egg before their lineage is lost forever. Features: Adventure Together, or Go Solo! Play your way in local or online co-op, or experience the adventure solo by seamlessly switching between Greak and Adara. Master each sibling's unique strengths to overcome every challenge. Play in Parallel Dimensions Traverse these mysterious lands, where Greak and Adara are split in parallel dimensions. Each sibling experiences a different reality, with unique paths, objects, and enemies that only they can interact with. Unique Synergetic Abilities Discover powerful new abilities and master the siblings' synergetic powers to overcome obstacles, uncover hidden paths, and explore every corner of the hand-drawn world of Synoraz. Master Cooperative Puzzles Two siblings, one solution. Combine Greak and Adara's unique abilities to solve intricate puzzles that can only be overcome through teamwork. Forge an Unbreakable Alliance The legendary Storm Eagles are on the brink of extinction. Earn Jerido's trust, rescue the last Storm Egg, and stand against the ruthless Ilikun before the ancient species are lost forever.