Warhammer Quest 2: The End Times
In Warhammer Quest 2: The End Times, you will lead your group of brave warriors across a war torn land and into dungeons for wealth and glory! Swing swords, fire arrows and cast spells as you fight through the denizens of Chaos that threaten the Warhammer world. Success in battle is rewarded with new weapons, armours, skills and treasure. Explore three regions, each with their own enemy sets, objectives and multi-part campaign quests.