Shatter Remastered Deluxe
Relive the award-winning classic that redefined a genre. Shatter returns in stunning 4K resolution running at 120fps, with a modernised UI, and multiple visual improvements. Re-experience the highly acclaimed original soundtrack, remixed and remastered in 5.1 surround sound. Shatter Remastered Deluxe brings back the brick-breaking action. Travel through 10 distinct worlds and battle 10 unique bosses; packed with amazing physics effects, power-ups and special attacks. Take control of the playing field with the innovative “suck and blow” mechanic, altering the game to your benefit and charging up ultimate ability SHARDSTORM. Includes 5 game modes: - Story: explore the full Shatter Remastered Deluxe experience across 71 exciting levels. - Endless: stay alive as long as possible to chase your highest score. - Boss Rush: take on all 10 bosses back to back in the ultimate challenge. - Time Attack: get the highest score you can in a limited time. - Couch co-op: Play with a friend and compete for the best score.