Warhammer Age of Sigmar: Deathmaster
Explore the unsettled realms of the Warhammer Age of Sigmar through the eyes of Vihneek, a Skaven assassin of the Clans Eshin. In the tunnels and lairs of Skavendom, stealth is not only about hiding. It is about control, observation, and ruthless, grisly violence. You are no hero, and life is cheap in the disturbed world of the ratmen. Escape Descend into the fractured depths of the Gnaw and the paranoid underworld of the Skaven. Navigate shifting tunnels, hostile clans, and environments shaped by corruption and warpstone instability. Each clan territory brings its own rules, threats, and behavioural patterns. Learn. Observe. Exploit openings. Or die unnoticed. Kill Feel the precision, speed, and deadly efficiency of an Eshin assassin with simple, intuitive controls inspired by masters of the 2D stealth-action platform genre. Use heightened senses based on smell and hearing and devious strategies based on the Skaven's unique nature to eliminate your prey. Ascend Stand out from the swarm and rise through the ranks by honing your skills and upgrading your gear. Gather warpstones to unlock deadly abilities and secret tools that unveil new, unpredictable ways to hunt your prey. Experiment with unique gameplay strategies shaped by the Skaven’s instincts & cunning behaviour to dominate your enemies. Develop new abilities specific to the clans you infiltrate. Only one in a thousand ratmen will achieve greatness. Make sure it's you. Become a Deathmaster Accomplish deadly commands from Clan Skrell elites to climb the hierarchy. The more you kill, the closer you get to becoming the most feared and respected assassin: the ultimate Deathmaster. And if it happens to please the Great Horned Rat, all the better… But in a deeply conniving faction, every rise comes with consequences and no ascent is ever without a price. Escape, Kill, Ascend and Become a Deathmaster.