Go! Go! Mister Chickums
Oh no! That sneaky Grabbo has stolen all of Mister Chickums' precious eggs! This misdeed cannot remain unpunished: Get out there and help the poor chick to regain his rightful property and give the culprit a well-deserved spanking! And if you ever get stuck, invite your best friend to play the role of Fritz, Mister Chickums' BFF, to assist you in the hunt for the lost eggs! CLASSIC ARCADE ACTION! Go! Go! Mister Chickums is a fun, classic single-screen platformer, inspired by arcade hits of the 80s. The game can be played either in single player mode, or in local couch co-op with 2 players simultaneously. SO MUCH TO DO, SO LITTLE TIME! Jump and run through 100 lovingly designed screens and collect the stolen eggs before the clock runs out. Collect countless bonus items and take advantage of a variety of secret bonus mechanics to ensure you always have enough extra lives up your sleeve. Finish off the numerous enemies with their very own challenges and tactics and then kick the evil Grabbo's bottom to save the day! QUITE SOME FEATURES FOR SUCH A SMALL CHICK! - Hours of fun in solo or two-player couch coop mode - 100 challenging levels, each with a unique design - A large variety of different enemies with unique behaviours - Countless secret bonus mechanics - Vibration feedback support …and an amazing original soundtrack by Zane Little!