Log Riders
Join a fun adventure by rolling a log together! In this 2 player co-op platformer, become lumberjacks with your friend and keep your balance while moving forward on a log. Overcome obstacles by moving back and forth, reach the goal, and never give up. Knowing how to get back up matters.