Chosen by Odin
You've Been Chosen, Warrior! Take on dangerous quests across the Nine Realms to stop the cults of Ragnarök. Team up with your friends in 1-3 player co-op, wield Godly powers, shape powerful builds through shared upgrade drafts, and slay everything that stands in your way. Explore mythological realms, crush the cultists, complete your quest, and escape as overwhelming hordes close in. The Dice Decide Your Team's Fate The Fate Dice you craft and bring with you shape every run. At each blessing draft, all your team's dice roll onto the table, enhancing and leveling up a shared pool of upgrades in unique ways. Then everyone takes turns drafting blessings that fit their style and build. Adapt to whatever fate throws your way, discover powerful synergies, and decide - as a team - whether to claim the perfect dice-enhanced blessing for yourself or leave it for a teammate who can make better use of it. Fight Together, Survive Together Hurl axes, bash through enemies with your shield, or unleash devastating spells as warriors chosen by Odin. Combine your unique builds and overcome increasingly tougher enemies together. Explore. Collect. Escape. Venture through randomized Norse realms filled with side events, hidden rewards, and powerful bosses. Push your luck by exploring every corner for greater rewards, or focus on the main quest to extract with your resources before the realm is overrun. Return to Valhalla Bring your hard-earned resources back to Valhalla to forge powerful new dice, customize your dice bag, and permanently upgrade your stats and abilities. Then return to bigger challenges in new realms, or take on the dangerous boss quests.