VA-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action
VA-11 HALL-A: Cyberpunk Bartender Action is a booze em' up about waifus, technology, and post-dystopia life. In this world, corporations reign supreme, all human life is infected with nanomachines designed to oppress them, and the terrifying White Knights ensure that everyone obeys the laws. But, this is not about those people. You are a bartender at VA-11 HALL-A, affectionately nicknamed "Valhalla." Although it is just a small bar downtown, it attracts the most fascinating people this side of dystopia. Keep your clients lubricated and you will be made privy to the most interesting stories.