Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Max Payne 2: The Fall of Max Payne is a violent, film-noir love story. Dark, tragic, and intense, the in-depth story is a thrill-ride of shocking twists and revelations. Love hurts. The fierce, yet stylish action sequences and slow-motion gunplay that has become synonymous with Max Payne is back and better than ever. New and enhanced moves and options provide breathtaking cinematic gameplay. Max Payne 2: The Fall of Max Payne raises the bar on action games all over again.