KINGDOM HEARTS IV
As the KINGDOM HEARTS series approaches its 25th anniversary, a new adventure begins. Our hero Sora awakes in the unfamiliar world of Quadratum. As he looks for a way to return from this modern metropolis to his own world, his friends Donald and Goofy head for the Underworld in hopes of finding a clue to his whereabouts. The dynamic, fast-paced battle system allows you to effortlessly combine attacks and magic, as well as build combos with a brand-new battle feature. Change the Keyblade Sora wields to unleash unique attacks, matching the flow of battle to your own strategies and play style.