Aurion: Legacy of the Kori-Odan
Play as the exiled king and queen of Zama. Travel and gather your aurionic power to build a world where everyone will understand each others despite their differences. You will have to fight and find your answers against centuries of hatred & selfishness. Aurion is the energy that connects the desires of all living beings. The Aurionics are those who channel the Aurion to shape the world in their image. An existential war opposes all the Aurionics who covet this supreme power: the future of humanity depends on it! GAMEPLAY * 2D hand-drawn graphics. * Real-time fast-paced battle on the ground and in the air. * Powerful duels with immersive fighting dialogues. * Unlock 21 Aurionics states with 66 skills (some available on the ground and the air). * A story without cliche: No good versus evil, no prophecy, no chosen one, etc. * Around 15 hours of gameplay.