Heave Ho
Heave Ho is a riotous multiplayer party game for up to four players in couch co-op and versus play. Reach out, get a grip, and swing to victory — or meet your messy end! Reach out Can your team of up to four players swing to victory? It’s all or nothing — the slightest slip sends your fellow Heavers to their technicolor deaths in the void or on the spikes. It’s a fast-track to ruined friendships. Get a grip It’s simple — grab pals and platforms with your hands, form a wobbly chain, and swing across increasingly devilish maps without letting go or missing your mark. I mean, how hard can it be? Pimp your Swingers Choose your base character and customize them with a range of dashing accessories, none of which do anything to help you avoid the plummet of doom. Heave Versus Ho If you can no longer handle your useless co-op teammates letting you down — literally — then take a swing at the 20 exclusive versus mode levels and teach them a lesson. Camel Farts Distractions come in all shapes and sizes, but this might be the first time impenetrable clouds of camel gas have conspired against you.