Tomb Raider: Legacy of Atlantis
Experience the pinnacle of adventure with Tomb Raider: Legacy of Atlantis, a stunning reimagining of the 1996 genre-defining game. As Lara Croft, harness your wits and athleticism to explore exotic locations lost to time—from the jungles of Peru to the ancient ruins of Greece, the deserts of Egypt, and a mysterious Mediterranean island shrouded in myth. Traverse treacherous landscapes, solve deadly contraptions, and face lethal predators as you hunt for the scattered pieces of the Scion, an artifact of immeasurable power. Whether you're a veteran raider or new to Lara's world, Tomb Raider: Legacy of Atlantis delivers jaw-dropping visuals powered by Unreal Engine 5, modern game design, and new surprises, while honoring the spirit and atmosphere of Lara Croft's debut adventure.