Garfield - Escape From Monday
Wake up Garfield from this nightmarish veggie filled 3D Platformer! The laziest cat is about to work hard in Garfield - Escape from Monday! When you’re a lazy cat spending most of his time sleeping, having a nightmare can happen. But a nightmare full of vegetables and sugar-free candies, no way! After Jon fed him spinach lasagnas inspired by Chef Monday’s recipe, Garfield falls into a deep sleep... To wake up and reactivate his taste buds, the laziest cat in the world will have to explore worlds filled with enemies and eat a gigantic deal of lasagnas! Fortunately Garfield can rely on Jon and his friends Odie, Arlene and Pookie. But also on his turkey, surfer and cowboy suits that will give him amazing skills! - Move like a cat Jump, climb the walls, curl up into a ball… you will always land on your feet! - Embody Garfield in every form Go airborne dressed as a turkey, slide on the water like a surfer and swing with your cowboy lasso! - All the Garfield cast is here Jon will be here to help you in your quest, along with Odie and Pookie. But beware Garfield's archenemies, Nermal and Squeak! - Explore lively worlds 3 worlds and dozens of levels filled with enemies to fight and lasagnas to devour to regain the taste. - The more you eat, the more rooms you edit! Gather tons of delicious collectibles to keep your morale and help refurbish Jon's house with all kinds of surprising items.