Witch It
Witch It is a multiplayer hide & seek game. Hunters are tasked with seeking hidden witches that blend in with the environment - trust no furnishing, grocery, or utensil! A Vibrant, Magical World Awaits Explore and hide within humble villages, exotic islands, and peculiar forests brimming with secrets and surprises for you to discover. Each map contains a variety of prop arrangements, keeping matches unique and exciting every time you play! Seek as a Fearless Hunter Hunters are tasked with seeking pesky witches hidden throughout the map. Mix and match an array of different tools and abilities to help detect, trap or slow down witches as well as traverse the map effortlessly! Hide as a Mischievous Witch Witches can mimic any physical object in the landscape to fool the hunters and survive. Found by a hunter? Don’t worry - use a spell to fly, disorientate, or distract them away from your hiding spot while you escape! Props, Props, Props At first glance, that book on the shelf may look innocent, but remember: witches can disguise themselves as any physical object. Glorious rewards await the most curious of witches who can find and mimic all props! Earn Rewards and Express Yourself Personalize your characters with hundreds of stylish shirts and wacky brooms. Unlock magnificent costumes from simply playing and leveling up, or try out our crafting system to forge a specific item, ingredient or rarity! A Gamemode For Everybody ★ Hide and Seek: the standard Witch It gameplay. Witches must survive the time limit before the hunters catch them! ★ Mobification: faster-paced gameplay. Eliminated witches join the hunter team! ★ Hunt a Hag: all skills and projectiles are disabled. A one-way game of tag! ★ Fill a Pot: our 2v2 competitive experience. Witches must fill cauldrons with specific props before the time runs out, or before they lose all lives! We welcome all feedback over on our Discord server!