ASURAJANG
Battle Royale Brawl Meets Soullike Combat - 12+ Characters with Unique Actions and Ultimates - Features a Solos Mode, which focuses on individual mechanics, and Trios Mode, which adds teamplay to the mix Combos and Counters - High-quality cartoon rendered characters with a variety of costumes, animated Emotes, and cute Emojis The key to ASURAJANG's combat is mastering combos and counters, like in a fighting game. Perform a Combo Attack when the enemy lets their guard down to claim victory in battle. But beware - if the opponent dodges your attack, they will get a chance to counter. Master the art of mixing attacks, dodges, and counters to blow away your enemies. Game-Changing Ultimates- Battle Royale Brawl featuring 33 players Each Asura possesses a unique Ultimate Action. Use these Ultimates to eliminate enemy players, protect teammates, or simply survive. A single Ultimate can change the outcome of the game.